Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 iunie 2011

Povesti despre o nunta la palat - Palatul Ghika

Alina mi-a spus ca isi doreste o nunta proaspata, de primavara, o nunta care sa vorbeasca despre fericirea ei, despre flori si culoare ... si am avut norocul de a putea da frau liber imaginatiei , de a creea forme si jocuri cu ajutorul florilor ... ceea ce a rezultat a adus zambete pe fata si bucurie in suflet ... si rasplata mea maxima venita din partea Alinei... "Iti multumesc, m-ai facut fericita! " ...

" Este genial!" - prima surpriza a evenimentului, a fost buchetul de cununie, facut dupa regula mea de anul acesta ... un cadou din partea mea, o totala surpriza privind compozitia, culoarea, forma ... am primit indiciul de baza - fotografia rochiei de cununie si am dat replica potrivita - bujori corai, gloriosa, muschi de pamant, canepa si cuib de crengute naturale !


Buchet cununie civila - bujori si gloriosa

Adăugaţi o legendă
A urmat apoi decor cortului mare de la palat, unde ne-au revenit in sarcina doar aranjamentele florale ... ne-am luptat cu caldura, am fugit de furtuna si am iesit triumfatori ...










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu