Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 mai 2011

Trusou botez

Asadar, a trecut si week-end-ul acesta, eu incerc sa-mi revin, cu greu, dar trebuie ...

Botezul pana la urma a avut loc la Jubile ... am decorat acolo pentru prima oara si totul a fost ok ... fara bete in roate, fara mofturi, primire calduroasa si colaborare zic eu in regula ...

Botezul insa, are o alta prezentare ... zumzaiala maxima, deliciul parintilor si al invitatilor si inevitabile parerei de rau ... nu, nu , nu, nu va ganditi ... la mine, parerile de rau sunt ca a trecut si nu mai este ... dar Nico, mama albinutei botezate Adelina Maria, este optimista ... a gasit deja tematica pentru turta ... inca nu mi-a comunicat-o ca mai are timp destul si este posibil sa se mai gandeasca de cateva ori ...

Cum v-am promis insa, avem imagini de la botez ...
Trusou botez albinuta

Cristelnita, lumanare si trusou

Lumanare botez

Candy bar - Honey Bee

Albinute martipan, bucati de ciocolata, nmarshmallows, fursecuri si carte de oaspeti

Decor masa prezidiu

Stupul albinutelor

Detaliu prezidiu - albinuta gradinar

Marturie - borcanel miere

Servete masa cu decor albinuta

Albinute de martipan

Decor Jubile Ballroom


Rochita botez - Albinuta

Albinute din flori




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu