Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 aprilie 2012

In casuta din padure, aveau casa doi pitici!

Agitatie mare astazi, zi de atelier si multa treaba. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, nu pot pleca pana nu va arat ce minunatie de botez s-a intamplat vinerea trecuta.

Am multe sa va povestesc, a fost un proiect care personalmente mi-a mers la suflet - si el proiectul si protagonistii lui, dar cum va spuneam acum n-am vreme. Revenim insa!


Salma Catrina si Noah Matei - doi gemeni frumosi de pufosi si posesorii unei mame super truli-luli care mi-a spus ce vrea in mare si mi-a dat si anume MANA LIBERA , s-au ales cu urmatoarele:
























NOTA BENE: piticii sunt ai mamei, si cei naturali si cei de portelan iar de acolo am tesut impreuna povestea!

Concluzie:
- multumim Cerului ca se nasc copiii  frumosi si sanatosi;
- multumim Naturii ca ne da flori atat de frumoase;
- multumim Corinei ca ne-a facut cele mai hotomane fotografii;
- multumim Ancutei ca este cea mai de treaba sora din lume;
- si nu in ultimul rand - multumim Alinei - mamica super truli-luli ca a avut incredere in noi!

3 comentarii:

  1. am avut onoarea sa particip la acest botez fizic si nu in ultimul rand cu sufletul!!am fost profund uimita de ce mi-a fost dat sa vad si sa simt...AM RAMAS FARA CUVINTE!!!FELICITARI CELOR CARE S-AU OCUPAT DE ARANJAREA ACESTUI MOMENT IMPORTANT DIN VIATA NOASTRA SI IN PRIMUL RAND SA FELICIT MAMICA PTR ACESTE DOUA DARURI DATE DE BUNUL DUMNEZEU!!NOTA ZECE!

    RăspundețiȘtergere
  2. "multumesc" in situatia data este un cuvant nul!!! i-l spun din politete, dar nu sunt cuvinte pentru tine Andreea,decat ca ma inchin in fata sufletului tau

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu mare drag si din tot sufletul ... si pentru mine a fost o mare bucurie acest proiect si simteam ca tot ceea ce se intampla se leaga frumos iar acum pare ca ne va lega si pe noi! Tot binele din lume pentru Salma Catrina si Noah Matei si pentru toti cei care ii inconjoara cu gandul de a le oferi o viata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere