Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 martie 2011

Incercand sa sparg gheata ....

Cred ca motivul pentru care nu am reusit sa postez nimic pana astazi este acela ca nu stiam cum sa incep...asa ca mi-am spus ca odata scris ceva restul va veni de la sine. In plus, a trecut deja destul timp de cand i-am promis Corinei ca imi voi face blog. Cum discutia cu promisiunile avea loc asta vara, am bagat-o si eu pe aia ca la iarna ... si acum uite ca au dat deja ghioceii...

Asa ca lume, va poftesc sa cititi sau doar sa va clatiti ochii pe paginile blogului meu.

De ce scriu? In afara de faptul ca am promis, discutia plecase oricum de la ideea as vrea ca cei care imi vad lucrarile sa si afle ce a fost, cum, de ce si pentru cine ... adica sa asculte si povestea ascunsa in spatele fiecarui eveniment sau simplu buchet de flori. Si recunosc, mai am si ofurile  pe care nu stiu cui as putea sa le spun, asa ca le voi scrie aici sa le citeasca ... cei pe care i-ar putea interesa.

Posibil sa tot auziti pe aici de Florin - care sa spunem ca-mi suporta toate cele, oarecum oficial, mai exact cu acte in regula si de Honey - love of our life. Si sa nu uit, Anca, una dinte mainile mele drepte si in acelasi timp sora preferata .

Va salut deci pe toti neconditionat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu