Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 martie 2011

Nunti tematice - trendul 2011?

Ei uite, asta este o chestiune care ma amuza foarte ... se spune ca anul acesta este anul nuntilor tematice ... si zambesc incontinuu, asta asa pentru ca nimanui nu-i strica sa zambeasca. Pentru mine treaba asta cu nuntile tematice este ca si aerul pe care il respir ... pentru ca satula de nunti la indigo eram eu demult ... doar ca la vremea respectiva, adica in 2006, oamenii erau sceptici ( fie vorba intre noi, sceptici sunt ei si acum, doar ca au inceput sa auda mai des si atunci spun da mai usor ) .


Printre primele evenimente tematice pe care le-am organizat a fost unul pe deplin indreptatit sa fie tematic si nu altfel ... pe Tamer si Roxana i-am cunoscut cu putin timp inainte de evenimentul lor ... asa ca m-am ocupat strict de ceea ce mai ramasese neacoperit, respectiv decorul de salon si partea de fotografie si filmare ... evenimentul a avut loc la Phoenicia Grand Hotel si spun eu ca a fost unul dintre cele mai frumoase evenimente pe care le-am organizat in acel an ... Tamer venea din Egipt, cu prea putini invitati din tara sa, motiv pentru care am reusit sa o induplec pe Roxana sa ii aducem o mica parte din Egipt, acolo.



Tin minte ca ne amuzam pentru ca Tamer nu isi dorea o masa de prezidiu doar cu nasii iar Roxana excludea ideea de a sta cu toti parintii, asa ca am spus ok, nu facem nici ca unul nici ca celalalt, facem ca mine ... rezultatul? "That place looks perfect!" ... sunt cuvintele pe care le-am auzit in momentul in care Tamer a vazut cum arata prezidiul, tipic nuntilor arabe ... o canapea de doua locuri, imbracata in alb, doar pentru ei , scaldata in flori si lumini.

Simbolurile egiptene nu au lipsit nici de pe opis, place carduri sau numerele de masa. 

A existat si o masa tematica dar pe care nu am putut sa o realizam exact asa cum ne-am fi dorit, pentru ca parintii lui Tamer venisera deja in tara si nu am putut face rost de fotografii de la nunta acestora ... asa ca am pastrat doar piramidele din bomboane, statuile celebre ale lui Tutankamon si Cleopatra si doar cateva imagini cu Roxana si Tamer ...





Cel mai frumos element din acest eveniment mi s-a parut a fi insa marturia ... un papirus pe care am imprimat versuri din Imnul Dragostei si un pasaj din Coran despre casatorie, scris cu caractere arabe ... pastrez si acum o cutie cu cateva marturii pe care le-am recuperat de pe mese si pe care Tamer m-a rugat sa nu le arunc in gunoi ci atunci cand voi avea timp sa le dau foc ... nu stiu daca timpul a fost problema sau faptul ca mi-am dorit sa le pastrez asa, ca amintire ...

Amintire din vremea cand eram la inceput de drum, cu planuri si dorinta de a face ca evenimentele pe care le organizez sa arate altfel ...

Mai multe imagini ale acestui eveniment si ale evenimentelor tematice organizate in timp, gasiti pe http://www.dariaspecial.ro/
"Dagostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte. Dragostea nu se poarta cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă. Dragostea nu cade niciodată. (Corinteni I-13)"

Un comentariu:

  1. Imi place in mod deosebit povestea acestei nunti si mai ales citatul. Este ceva ce iti ajunge la suflet, care te pune pe ganduri si te face sa iti doresti sa traiesti asa ceva.

    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere