Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 aprilie 2011

Zile de poveste la E-Mariage Fest

Nu stiu cum se face dar dupa fiecare targ raman cu o stare de visare ( asta daca ma mobilizez sa uit de toate treburile ramase nerezolvate in perioada cat am pregatit targul).

De data aceasta insa, parca am trait o poveste. Recunosc, a ajutat si decorul care a facut ca standul sa se transforme intr-o ... padure fermecata. Si romantica, sau cel putin  asa au vazut-o organizatorii care ne-au dat premiul pentru cel mai "Romantic Set-up de Eveniment". Ce ziceti, l-am meritat?





Pe scurt - un copac cu flori ciudate, muschi de pamant cat vezi cu ochii si incheierea armistitiului de pace pe tema vesnicului conflict dintre decorator si restaurant: Cine sa fie in centrul atentiei, florile sau fructele! Voila!


Carcoteli? Ei, da, avem si asa ceva! Of course! Am tras, cum altfel, cu ochiul prin standurile vecine ( a nu se intelege dreapta, stanga, fata , spate ) si m-am amuzat sa vad ca sunt si eu, in felul meu, un deschizator de drumuri ... nu-i de colo, nu zic, nu-mi pare rau, sa stiu ca ii inspir pe cei din jur...Atat ca inpiratia nu-i tot una cu copiatul ... plus ca s-au dat si premii, sper eu ca nu pentru originalitate ...  Acum nu exagerati ! Doar nu va asteptati sa dau nume, nu-i frumos!

In rest, lume buna si foarte buna, high life cu sau fara tocuri, mirese indragostite si inca in cautare de diverse (Slava Domnului) si miri jumatate satui si plictisiti, jumatate fericiti ca e ultimul targ si scapa. Gata domnilor, ce-a fost mai greu a trecut!

Ce s-a cerut? Nici noi nu stim exact. Dar au atras cu siguranta aranjamentele impunatoare si iesite din tipar.

La un moment dat radeam cu colegii de la alte agentii, pentru ca ne simteam ca in 101 Dalmatieni cand Pongo statea pe fereastra in cautarea unei cateluse ... "Prea mare, prea mica, prea slaba, prea grasuta ..." Cam asa eram si noi catalogati, mai exact aranjamentele noastre ... vom vedea la sfarsitul anului cine a fost aleasa, cine va juca rolul Perditei. Nu toti vizitatorii au inteles ca la targuri sunt prezentate variantele extinse, pentru ca intr-o astfel de expunere, suntem datori sa aratam de ce suntem capabili. Si da, le putem reproduce si la scara redusa.

P.S. Daca imi treceti pragul, nu va sfiiti sa lasati si cateva din gandurile voastre pe aici.

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiu! Este mai mult decat meritat. Aranjamentele sunt superbe. Chiar romantice, colorate, pline de viata, emana energie, caldura, speranta implinirii dorintelor si te fac sa visezi. Iar despre buchete ... ce sa mai zic, sunt in ton cu aranjamentele. Vesele si zglobii, vorba Rodicai ... iti zambesc. Tot aranjamentul, de fapt, zambeste. Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. FF frumos! mortala culoarea! la primul meu targ de mirese m-a impresionat un stand al unel florarii, erau cele mai multe flori in aranjament pe care le vazusem vreodata; nu credeam sa ma mai "atinga" ceva; dar gradina ta e de-a dreptul mirifica si fermecata / fermecatoare. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Touche! Este lucrul pe care il iubesc cel mai mult: cand cei care privesc aranjamentele mele, le "interpreteaza" dupa felul in care le simt, raportandu-le la sentimentele pe care le trezesc sau poate chiar amintirile rascolite!

    Florile nu sunt doar mici sau mari, colorate sau uni; florile transmit ceva, iar celor carora stiu sa le priveasca le ofera mai mult decat o simpla imagine!

    RăspundețiȘtergere